Müügiplats Kersalu külas on avatud kokkuleppel, palume kindlasti ette helistada. Kohapeal saab tasuda sularahas või internetipanga kaudu, 1.maist 30.septembrini saab maksta ka kaardiga. Kõiki veebipoes olevaid taimi ei pruugi müügiplatsil olla, sest nomenklatuur muutub kogu aeg. Sama vastupidi, müügiplatsil võib olla üksikuid haruldusi oma aiast, mis veebipoodi ei jõuagi.

Tellimine veebipoes: olles oma valiku teinud, tuleb tellimuse kinnitus teie meilile. Palun ärge tasuge tellimuse eest enne, kui olete saanud arve, millel on ka transpordikulud. Pakume taimede transpordiks järgmisi võimalusi:

  • DPD kuller (kuni 31,5kg kaaluv pakk 8 eurot) DPD logo
  • Smartposti pakiautomaadid
  • Omniva pakiautomaadid, postkontorid või kuller

Taimelaatadest osaleme Türi Lillelaadal.

TAGANEMISÕIGUS  Kliendil on õigus tellimislepingust taganeda 14 päeva jooksul alates paki kättesaamise päevast ilma taganemise põhjust avaldamata. Taganemisavalduse saab esitada e-posti teel saates vabas vormis üheselt mõistetava lihtkirja aadressil eve@aavikuemand.ee .  Avalduses tuleb näidata ära tellija ees- ja perekonna nimi, paki saamise kuupäev, avalduse koostamise kuupäev, pakiarve number ning märge: soovin mulle saadetud kauba tagastada täielikult või kui osaliselt, siis loetleda tagastatav kaup. Tagastatav kaup on soovitav Aavikuemandale saata posti kaudu. Tagastatava kauba võib klient tuua ka ise aiandisse lahtioleku aegadel, kui selline tagastusviis on kliendile soodsam.

Kui klient tagastab müüjale kogu saadetise, siis tagastab müüja kliendi pangakontole makstud raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast arvates kliendi taganemise avalduse saamise päevast. Postikulu ei tagastata. Aavikuemandal on õigus kliendilt nõuda paki tagasisaatmise tõendamist või raha tagastamisega viivitada, kuni tagastatav kaup on müüjani jõudnud. Aavikuemandale tagastatava kauba tagasisaatmise postikulu kannab klient.

Kui klient pole saadud kauba eest veel müüjale tasunud ja soovib saadud kauba osaliselt tagastada, siis müüja saadab pärast tagastatud kaupade kättesaamist kliendile uue korrigeeritud arve, millel on maha arvatud tagastatud kaubad.

Klient võib kaotada taganemisõiguse juhul, kui ta on ise oma tegevuse või tegevusetusega põhjustanud kauba seisundi halvenemise. Elustaimed kuuluvad kiiresti rikneva kauba kategooriasse, mistõttu Aavikuemand jätab enesele õiguse nõuda kliendilt kauba tagastamise korral kauba võimaliku väärtuse vähenemise eest õiglast tasu.

Tagastada ei ole võimalik istikuid, mille eest klient pole sellal hoolitsenud, kui istikud olid tema valduses ja mis seetõttu kiratsevad või on kogunisti hukkunud. Tagastatavad istikud peavad olema originaalpottides ja pakendites ning elujõulised. Kliendil on lubatud istikute ja elustaimede headuses ning elujõulisuses veenduda vaid viisil, nagu seda võimaldatakse tavapäraselt kaupluses või istikuäris. Kui tagastatav kaup on kahjustatud, on Aavikuemandal õigus kliendilt sisse nõuda kauba väärtuse vähenemisest tingitud kahju kuni kauba täishinnani, lisaks postikulu. Juhul, kui kaup oli kahjustatud juba enne kliendini jõudmist, peab klient sellest kohe Aavikuemandat informeerima telefonil 56670600 või e-postiga aadressil eve@aavikuemand.ee

Aavikuemand ei saa võtta vastutust taimetervise eest kliendi aias, ja ei vastuta ebasobivate klimaatiliste või mullastikutingimuste pärast.

Kui aga valikut veel teha ei suuda või tahaks taime kinkida hoopis sõbrale, pole aga veendunud, mida sõber eelistaks, on kindlasti abiks meie kinkekaart. Kinkekaarte on väärtusega 10, 15, 20 ja 25 eurot. Kinkekaarte saadame ka postiga, postikulu 1 euro. Tellimused palume meilile või veebipoe kaudu.Taimi ja muid kaupu saab kinkekaardi eest lunastada nii meie postimüügis kui ka müügiplatsil Kersalus.

Our webshop is selling plants in all over EU, using DPD courier service DPD. To Finland we can also send using Itella mail service SmartPost . Please make your selection and enter your information like name, address, phone and e-mail address. Please do not pay before you get an invoice with the delivery costs, which depends on the destination and weight, to your e-mail. We are sending out the parcel in 1-2 days after receiving the payment.

But if you prefer to visit us, we accept cash payments and from May 1st until September 30th we accept all debit and credit cards. Please note, that all plants from the webshop are not available on spot all year around. And on the other hand, some single rarieties can be found only in our garden shop.